Behöver jag uppgradera min användarnod?

Enklaste sättet att ta reda på om din användarnod behöver en uppgradering är genom att kontakta kundcenter via mejl eller telefon. Om du vet att din användarnod behöver uppgraderas kan du beställa en ny användarnod här genom att ange din adress och följa flödet.

Om du till exempel har en äldre variant av nod som endast klarar av en kapacitet upp till 100 Mbit/s och du önskar komma upp i högre hastigheter har du då möjlighet att uppgradera din utrustning för att nå dit.

Idag kan våra fiber kunder nå upp till 1000 Mbit/s i nätet. Förutsatt att områdesnätet också är uppgraderat.

Kontakta oss om du har någon fråga eller fundering så hjälper vi dig vidare!

Hälsningar
Fridolf på Fibra

Kundcenter har öppet vardagar från 08:00 till 16:00.
Kundcenters kontaktformulär
Tel: 0771-375 375

Dela inlägget:
Skip to content