Behöver jag uppgradera min användarnod?

Enklaste sättet att ta reda på om din användarnod behöver en uppgradering är genom att kontakta kundcenter via mejl eller telefon. Om du vet att din användarnod behöver uppgraderas kan du beställa en ny användarnod här genom att ange din adress och följa flödet.

Om du till exempel har en äldre variant av nod som endast klarar av en kapacitet upp till 100 Mbit/s och du önskar komma upp i högre hastigheter har du då möjlighet att uppgradera din utrustning för att nå dit.

Idag kan våra fiberkunder nå upp till 1000 Mbit/s i nätet. Förutsatt att områdesnätet också är uppgraderat.

Kontakta oss om du har någon fråga eller fundering så hjälper vi dig vidare!

 

Hälsningar Fridolf på Fibra

Kontakta kundcenter – vi finns här för dig!
Om du inte finner svaret på din fråga är det bara att ringa eller mejla oss. Du når oss på telefon 0771-375 375 eller via vårt kontaktformulär >
Här hittar du våra öppettider >.

Dela inlägget:
Skip to content