Felsökning – innan kontakt med min tjänsteleverantör

Nedan finner du två guider att nyttja innan du kontaktar din tjänsteleverantör.

Felsökningsguide av användarnod/passivt uttag. Obs. Denna guide gäller dig som INTE har en wifi-router kopplad till din användarnod/fiberuttag.
Felsökningsguide av användarnod eller passivt uttag. Obs. Denna guide gäller dig som har en wifi-router kopplad till din användarnod/passivt uttag.

Gör alltid en egen felsökning innan du kontaktar tjänsteleverantören för att undvika teknikerkostnader som tillkommer när du får ett besök av en tekniker ifrån tjänsteleverantören och/eller från Fibra som inser att din router är trasig och felet inte ligger i nätet eller i tjänsten.

Kontakta gärna oss om någon fråga eller fundering dyker upp!

 

Hälsningar Fridolf på Fibra

Kontakta kundcenter – vi finns här för dig!
Om du inte finner svaret på din fråga är det bara att ringa eller mejla oss. Du når oss på telefon 0771-375 375 eller via vårt kontaktformulär
Här hittar du våra öppettider.

Dela inlägget:
Skip to content