Felsökning – innan kontakt med min tjänsteleverantör

Nedan finner du två guider att nyttja innan du kontaktar din tjänsteleverantör.

Felsökningsguide av användarnod/passivt uttag. Obs. Denna guide gäller dig som INTE har en wifi-router kopplad till din användarnod/fiberuttag.
Felsökningsguide av användarnod eller passivt uttag. Obs. Denna guide gäller dig som har en wifi-router kopplad till din användarnod/passivt uttag.

Gör alltid en egen felsökning innan du kontaktar tjänsteleverantören för att undvika teknikerkostnader som tillkommer när du får ett besök av en tekniker ifrån tjänsteleverantören och/eller från Fibra som inser att din router är trasig och felet inte ligger i nätet eller i tjänsten.

Kontakta gärna oss om någon fråga eller fundering dyker upp!

Hälsningar
Fridolf på Fibra

Kundcenter har öppet vardagar från 08:00 till 16:00.
Kundcenters kontaktformulär
Tel: 0771-375 375

Dela inlägget:
Skip to content